Inauguración de la casa parroquial en la Iglesia de la Santa Trinidad en Resistencia, Chaco.

(en español, al final del texto en serbio)

Инаугурација парохијског дома при Храму Свете Тројице у Ресистенцији

25 новембра љета Господњег, када молитвено прослављамо светог Јована милостивога и Нила Синајскога, извршена је инаугурација парохијског дома. Инаугурацију је извршио и свечану врпцу пресјекао губернатор провинције Ћако господин Хорхе (Ђорђе) Капитнић, у присуству јеромонаха Никите настојатеља манастира светог Николе у Маћагају, ђакона Александра Миловића и предсставника црквене општине из Резистенције, госпође Ангелине Радиш и предсједника црквене општине Маћагаја господина Хуана (Јована) Вулековића. Јеромонах Никита се обратио господину Капитанићу у име епископа Кирила, свештенства и монаштва и вјерног народа и изразио дубоку захвалност и благодарност за све што је гувернер урадио за нашу епархију и нашу православну заједницу. И да владика Кирило увек када је у Црној Гори истиче господина Хорхеа Капитанића као великог добротвора и доброчинитеља за цркву. Господин Хорхе се захвалио, епископу, свештенству на молитвама и пожелио да православна заједница напредује у сваком смислу и да ново освештани Храм свете Тројице буде на понос свима . И од сада па у будуће Храм ће бити украс града Резистенције и једна од туристичких локација у главном граду провинције.

_______________

El 25 de noviembre del año del Señor, cuando celebramos en oración a San Juan Misericordioso y a San Nilo del Sinaí, se inauguró la casa parroquial. La inauguración y el corte del listón fueron realizados por el Gobernador de la provincia de Chaco, Sr. Jorge Capitanich, en presencia del Hieromonje Nikita, abad del monasterio de San Nicolás en Machagai, el diácono Aleksandar Milovic, la representante de la Comunidad eclesiástica de Resistencia, la señora Angelina Radis, y el presidente de la Comunidad eclesiástica de Machagai, el señor Juan Vulekovich. El Hieromonje Nikita se dirigió al Sr. Capitanich en nombre del Obispo Kirilo, del clero, de los monjes y de los fieles y expresó su profunda gratitud y aprecio por todo lo que el gobernador ha hecho por nuestra diócesis y nuestra comunidad ortodoxa. Y que el Obispo Kirilo, siempre que está en Montenegro, señala al señor Jorge Capitanich como un gran benefactor de la Iglesia. El Sr. Jorge agradeció al Obispo y al clero por sus oraciones y deseó que la comunidad ortodoxa progresara en todos los sentidos y que el recién consagrado Templo de la Santísima Trinidad sea un motivo de orgullo para todos. Y que de ahora en adelante el Templo sea el adorno de la ciudad de la Resistencia y uno de los lugares turísticos de la capital de la provincia.